Lokal kundeservice og teknologi for fremtiden
Det er alltid hyggelig å ønske nye kunder velkommen. I det siste har flere borettslag og sameier signert avtale med oss, og to av dem er Borettslaget Skaregata 20 og Byparken Allè boligsameie.
Kristine Warholm, som er vår kundeansvarlige for borettslag og sameier, sørger for at hver enkelt kunde får den løsningen de ønsker.
- De ulike borettslagene og sameiene har gjerne ulike behov. Noen ønsker bare at vi legger inn fiber, så får beboerne selv bestemme hva de vil bestille av internettkapasitet og TV-innhold. Andre ønsker at dette skal være en del av felleskostnadene og gjøre det enkelt ved at alle får det samme. Vi strekker oss uansett langt for at alle skal få innfridd ønskene sine, sier hun.
Lokal kundeservice
Borettslaget Skaregata 20, med sine 52 boenheter, er for tiden i gang med en større rehabilitering av fasaden.
– Vi må jo stadig utbedre fasilitetene, og dette gjelder også internett- og TV-tjenestene, smiler styreleder Hallbjørn Bigset.
-Vi valgte å gå for TAFJORD fordi vi ser fordelen av å ha en lokal leverandør. Jeg vil ha en kontaktperson som er lett tilgjengelig. Samtidig er det viktig at beboerne kan få kundeservice når de trenger det. Vi har blitt veldig godt varetatt av Kristine, som har fulgt oss opp tett. Dette ble faktisk avgjørende for oss.
Mer moderne løsning til samme pris
Tommy Sperre er styreleder i Byparken Alle Boligsameie. De har 35 boenheter med beboere i alderen 30 til 80 år.
Han forteller at sameiet nå får lagt inn fiber fra TAFJORD fordi de ønsker en løsning for fremtiden.
- Internett har jo blitt like viktig som strøm for de fleste av oss, og da ønsker vi en stabil og trygg leveranse. Når prisen i tillegg ikke er noe høyere enn den vi har hatt til nå, er det ikke så mye å lure på, sier han.
Bor du i et borettslag eller sameie, og ønsker å vite mer om de ulike tjenestene vi kan tilby?
Les mer her eller ta kontakt med Kristine.