Natt til onsdag 1. september oppgraderte vi mail-serveren for @mimer.no. Med dette har vi nå et mer oppdatert system som ivaretar sikkerheten på en enda bedre måte.

NB! 
Dette betyr at  alle brukere av @mimer.no-adresser må gjøre noen endringer i innstillingene for å fortsatt kunne bruke @mimer.no-mailen. 

Du finner veiledninger for oppsett av e-posten på mobil og PC her:  https://www.tafjord.no/kundesenter/internett/hjelp-til-e-post/

Etter 1. september vil det ikke være mulig å sende og motta e-post på gammelt oppsett, men du vil fortsatt ha tilgang til eksisterende e-poster på gammelt oppsett.
Gamle e-poster vil automatisk bli kopiert over til ny server, så du vil ikke miste noe fra mail-boksen din.

Trenger du hjelp? 
På grunn av Korona-restriksjoner har vi dessverre ikke mulighet til å hjelpe kundene våre fysisk i resepsjonen for tiden, men ta gjerne kontakt med oss på tlf. 70 10 00 00. Vi har for tiden stor pågang på grunn av dette, men vi gjør vårt beste for å hjelpe alle som tar kontakt med oss. 


Bruker du ikke din @mimer.no-adresse lenger? Send oss en melding via tafjord.no eller en e-post til support@tafjord.no slik at vi får slettet den. Oppgi da hvilken adresse det gjelder. 
 
Tryggere på nett
Grunnen til endringen er at pop.mimer.no-serveren erstattes med et sikrere og mer oppdatert system. Vi synes nett-sikkerhet er viktig, les gjerne mer om dette her:  https://www.tafjord.no/artikler/sikre-e-posten-din/