De aller fleste kundehenvendelser klarer vi å løse over telefon ved å forklare hva som må gjøres. Men av og til dukker det opp ting som ikke kan løses over telefon.
– Om vi ikke kommer videre via telefon, starter vi ofte med feilsøking. Da går vi fra punkt til punkt i huset, fra hjemmesentralen til TV-boksen, for å finne ut hvor det svikter. Ofte er det enkle ting som vi finner ut av der og da, men det kan også føre til at utstyr må skiftes eller settes opp på nytt, forteller Jan Tore og Mathias. De er to av dem som jobber på Kundesenteret og også drar rundt for å hjelpe kunder hjemme.
Har du et problem med internett eller TV-løsningen din som du ikke finner ut av selv? Se våre Spørsmål og svar, kanskje ligger svaret der. Synes du disse tingene er komplisert, ta kontakt med oss på telefon eller e-post.
Besøksadresse: Retirovegen 4, 6019 Ålesund
Postadresse: Postboks 1500, 6025 Ålesund
Opphavsrett Tafjord Kraft AS © 2020